Звикли творити справжню красу і хочете при цьому бути самі собі господарем? Хочете ходити на роботу тоді, коли Вам зручно, а не коли хтось наказав? Вважаєте зручним орендувати робоче місце в салоні краси або в б'юті-коворкінгу?
Тоді Вам точно стане в нагоді програма для стенд-орендаря ІСМІ Краса. Вона допомагає організувати робочий час так, як вам зручно, тому що дозволяє клієнтам записуватися самостійно, не відволікаючи Вас від звичайних справ.
Відзначаючи свої витрати в програмі для стенд-орендаря ІСМІ Краса, Ви отримаєте інформацію про те, у скільки обходиться Вам оренда, косметика, обслуговування інструментів, проїзд. Це дозволить об'єктивно оцінити, наскільки вигідно працювати з Вашими поточними постачальниками і партнерами. Ще в програмі для стенд-орендаря ІСМІ Краса легко побачити вчасно, коли Вам пора рости в ціні (якщо, наприклад, подорожчала косметика або оренда робочого місця).
Дуже зручно, що в програмі для стенд-орендаря ІСМІ Краса зберігаються всі Ваші клієнти, їх персональні та контактні дані, історія обслуговування і оплат, можна навіть внести депозит (оплату наперед) або відстежити борг (якщо Ви таке практикуєте). Все це дозволяє підвищити Ваші доходи. Якщо Ви надаєте послуги, які повинні повторюватися регулярно (скажімо, чоловіча стрижка - 1 раз на місяць), то легко налаштувати автонагадування Вашому клієнту, щоб він записався до Вас рівно через місяць, а не через півтора. Тоді Ви будете отримувати гроші від нього частіше, відповідно заробите більше.
Кидайте витрачати час на записи в блокноти, на папірці, в календар в телефоні. Переходьте на програму для стенд-орендаря ІСМІ Краса і просто заробляйте легше і більше.
Щиро ваші,
з повагою до свободи творчості,
компанія ІСМІ
(Розробник програми для стенд-орендаря ІСМІ Краса)