Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /sata2/home/users/ismie/www/www.ismie.com.ua/vw/tmpl/arc.php on line 27
Бізнес план салону краси
ISMIe
ФІТНЕС КОМПЛЕКС КРАСА РЕСТОРАН ГОТЕЛЬ



Бізнес план салону краси

Бізнес план салону краси, як і будь-якого комерційного проекту, повинен бути структурований відповідно до специфіки роботи салону краси.

Вивчивши і узагальнивши зарубіжний і вітчизняний досвід бізнес планування, можна вивести таку структуру бізнес плану салону краси:

Концепція бізнесу (резюме) - складається ця частина бізнес плану салону краси на кінцевому етапі бізнес планування для того, щоб узагальнити аналітичні дані.
Опис підприємства і його галузі. У нашому випадку необхідно вказати основні відомості про салон і оглядово намітити ключові напрямки його діяльності. Крім того, не завадить і проаналізувати стан ринку салонних послуг (тільки не з точки зору конкуренції, а в цілому).
Характеристики послуг та продукції. Тут потрібно окреслити перелік надаваних салоном послуг, можливо, намітити постачальників продукції «на продаж».
Дослідження і аналіз ринку збуту. Промовисту назву цієї глави бізнес плану салону краси свідчить про те, що потрібно визначити цільову аудиторію, тобто. Е. На якого клієнта буде орієнтуватися салон краси, і багато інших тонкощі.
Конкуренція і конкурентна перевага. Як випливає з назви, в цьому розділі бізнес плану салону краси слід уважно проаналізувати та оцінити конкурентів салону краси, а також необхідно виділити ряд власних конкурентних переваг (основних параметрів, за рахунок яких Ваш салон вигідно відрізняється від інших).
План маркетингу. Цей розділ бізнес плану салону краси на увазі узагальнення інформації, викладеної в інших розділах і складання плану реклами салону і інших заходів, що стосуються маркетингової діяльності салону краси (акції, програми лояльності і т. П.).
План виробництва / надання послуг. Цей розділ в бізнес плані для салону краси можна опустити. Однак все-таки не зайвим буде аналіз кожної з послуг, що надаються і розробка технічних карт (витрата матеріалів, робочого часу майстрів і т. П.). Це стане в нагоді в тому випадку, якщо Ви плануєте відстежувати роботу майстрів по операціях і враховувати витрати товару в будь-якому розрізі.
Організаційний план. У чистому вигляді це промальовування схеми організаційної структури управління, а просто кажучи, штатний розклад (із зазначенням субординації одних співробітників щодо інших).
Фінансовий план. Розробляється в бізнес плані салону краси, в першу чергу, якщо є кілька власників або ж планується залучення позикових коштів. Крім того, даний розділ бізнес плану салону краси буде корисний і самому власнику, щоб розуміти економічний ефект бізнесу.
Фінансова стратегія. Розробляється в тому випадку, якщо салон краси планує чітко слідувати якимось спочатку прийнятим канонам протягом тривалого часу. Цей розділ бізнес плану салону краси покликаний окреслити фінансові перспективи підприємства і чітко зорієнтувати колектив на досягнення певного економічного ефекту.
Потенційні ризики. В цьому розділі корисно виділити і оцінити сильні і слабкі сторони салону краси, а також зрозуміти можливості конкретного підприємства та окреслити загрози для його розвитку (провести т. Н. SWOT-аналіз).

Додатково по темі:

Також може зацікавити: