Як би складно не звучала ця задача, але вона здійсненна на практиці. Отже розглянемо основні можливості зростання доходу Вашого закладу.
Залучення нових клієнтів
Зростання середнього чека існуючих клієнтів
Зростання числа відвідувань існуючих клієнтів
Продовження терміну лояльного ставлення клієнтів до вашого салону краси, фітнес клубу, медичного центру.
Як правило, власники фокусуються на залученні нових клієнтів, але це найбільш дорогий, заскладним і найменш ефективний спосіб збільшення прибутку салону краси, фітнес клубу, медичного центру.
Для прикладу розглянемо «усереднений салон краси». Припустимо, що наша клієнтська база становить 1000 клієнтів, які відвідують салон 5 разів на рік (середній показник по країні).
Припустимо, що клієнти залишаються лояльними до салону протягом 3 років, і в середньому залишають в салоні 200 грн за одне відвідування.
Це означає, що в «середньому» один клієнт приносить салону краси 3000 грн
200 грн за відвідування * 5 відвідувань на рік * 3 роки = 3000 грн
А загальний дохід, отриманий від усіх клієнтів салону краси, складе 3 млн. Грн
Тепер припустимо, що середній чек клієнтів виріс з 200 до 250 гривень.
Таким чином наш дохід складе 3 млн. 750 тис. Грн
250 грн за відвідування * 5 відвідувань на рік * 3 роки * 1000 клієнтів = 3,75 млн грн.
Ми заробили додатково 750 тис грн, що рівносильно залученню 250 нових клієнтів, які залишають по 200 гривень за одне відвідування. Дивно, і як виявляється збільшити середній чек на 50 гривень багато простіше, ніж залучити 250 нових постійних клієнтів.
Тепер розглянемо, що відбудеться, в разі, якщо в середньому клієнт відвідає наш салон краси не 5, а 6 разів на рік.
Наш дохід зросте більш на півтора мільйона гривень.
250 грн за відвідування * 6 відвідувань в рік * 3 роки * 1000 клієнтів = 4,5 млн грн.
Ми отримали ефект, рівносильний залученню додаткових 500 нових постійних клієнтів.
Що ж станеться, якщо клієнти не тільки почнуть купувати більше і приходити частіше, але ще і залишаться лояльні до нашого салону краси не 3, а 5 років?
250 грн за відвідування * 6 відвідувань в рік * 5 років * 1000 клієнтів = 7,5 млн грн.
Приголомшливо ми отримали ефект рівносильний залученню 1500 нових постійних клієнтів.
І що ще більш вражає, нам досить сфокусуватися всього на двох з чотирьох умов зростання. Якщо робити це правильно, то третя складова зростання прийде сама собою.
Подумаємо, як переконати клієнтів відвідувати салон частіше і залишати більше грошей
потрібно донести клієнту користь ваших продуктів і послуг, щоб вони відчували їх ЦІННІСТЬ.
поліпшити комунікації, так щоб клієнт відчував Вашу турботу
фокусуватися на виконанні своїх обіцянок
при виконанні цих умов висока ймовірність, що клієнт залишиться з Вашим салоном довше а також, ймовірно, що він порекомендує Ваш салон своїм знайомим.
Отже ... починаємо з себе.