Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /sata2/home/users/ismie/www/www.ismie.com.ua/vw/tmpl/arc.php on line 27
Списання косметики - про вічне.
ISMIe
ФІТНЕС КОМПЛЕКС КРАСА РЕСТОРАН ГОТЕЛЬ



Списання косметики - про вічне.

Організація обліку матеріалів в салоні краси - одна з «вічних» тем. І справа навіть не в тому що ми не наважуємося на ведення обліку бо це так складно, це складно саме тому, що ми на нього не наважуємося.

У далекому 2009 році на нараді в групі компаній володіє, крім іншого, чотирма салонами краси, 6 високооплачуваних співробітників обговорювали організацію обліку матеріалів при наданні перукарських послуг. Управлінського досвіду роботи у кожного з учасників було достатньо: це і успішне побудова і організація роботи банків, і організація обліку на підприємствах громадського харчування, і вже більш ніж 6-річний досвід управління салонами краси.

Як відомо, в ресторанах обслуговування клієнтів здійснюється за заздалегідь розробленими рецептурами (технологічними картами). Тобто перш ніж блюдо потрапляє в меню, шеф кухар готує опрацювання і становить технологічні карти, що визначають нормативні витрати матеріалів, за якими здійснюється ціноутворення, списання і контроль роботи підприємства. Без контролю роботи бару і кухні в закладах громадського харчування розкрадання обчислюються тисячами, а то й десятками тисяч доларів в місяць.

До чого прийшли учасники наради з директорами відомої мережі салонів краси в Україні? У минулому директор мережі, а нині вже 15 років як практикуючий консалтер переконливо доводила неможливість організації списання матеріалів, наприклад, при фарбуванні клієнта - далі цитата практично дослівно: «Розумієте, довжина і густота волосся у кожного клієнта різна, списати фактичну кількість фарби, яка видавлюється з тюбика, неможливо - ось як ви її вважаєте? ». Думка директора мережі салонів краси підтримали директора кожного з салонів краси, згадуючи послуги манікюру, стайлінг, і інше, і інше, оскільки робочих питань багато завжди і салонне напрямок було не єдиним в бізнесі. На цьому нарада завершилося і, відповідно, всі наступні роки списання матеріалів проводилося, як і всі попередні - раз на місяць за результатами інвентаризації. Тобто раз на місяць перераховували наявність матеріалів в салоні і все, чого не вистачало, списували, припускаючи що матеріали пішли на обслуговування клієнтів. Чи потрібно уточнювати, що в перебігу всіх років існування успішна мережа салонів краси працювала на дотаціях з центрального офісу і перекидання грошей з салону в салон. Кожен раз при виплаті зарплати, власники датували бізнес, його прибутковість варіювалася в районі нуля, заробітків вистачало на закупівлю матеріалів і виплату зарплати. На щастя, приміщення деяких салонів були у власності, що забезпечувало певну фінансову стабільність. Ймовірно, читач не здивований почути, що за минулі 20 років мережа з трьох салонів так і залишилася мережею з трьох салонів.

Настільки якісне управління і консалтинг можливі в умовах відсутності інформації і часу розбиратися в питанні. Можливо, ви вже здогадалися, як міг відповісти на питання обліку матеріалів, зацікавлений фахівець. Якщо ж ви ще не відкрили салон і не занурилися в предмет, секрет розкривається нижче.

Ми не засуджуємо високооплачуваного директора мережі салонів краси і експерта-консалтера - у кожного можуть бути свої мотиви, можливо, хтось відчуває себе в бізнесі «робін-Гудом», повертаючи спочатку відібрані власником доходи нужденним. Можливо, директор звеличує свою значимість, не підпускаючи нікого до процесу контролю косметики, і самостійно займається цим питанням, вкладаючи енергію не в розвиток бізнесу. Про реальні мотиви, ймовірно, ми не дізнаємося, але певним спокусам директор салону схильний.

Мета ж організації роботи на підприємстві в тому щоб максимально захистити співробітників від спокус і направити їх енергію в русло отримання максимального прибутку.

Отже, маючи необмежені фінанси, приміщення у власності, відому торгову марку, яка використовується по франшизі, чогось не вистачило для успішного розвитку бізнесу. Гарний бізнес перетворився в бізнес співробітників, що забезпечує їм зарплату і зайнятість.

Коли працюєш з топ-стилістами, директорами відомих мереж, подібні історії не рідкість. Залежно від емоційного забарвлення часто доводиться чути, що «Невідомо, скільки« пшиків »піде на стайлінг і, скільки грам в« пшик », порахувати неможливо», «облік косметики - це Абсурд», «облік за нормативами - повна Лажа», салон краси - це мистецтво і т. п. Все це не дивно чути, коли ваш співрозмовник топ-стиліст / арт-директор.

Ці та подібні помилки існують або з тієї причини, що «керівників салонів краси» все влаштовує і вони нічого не хочуть міняти, або тому що вони банально не знайомі зі стандартами, затвердженими в далекому 1998 році і в силу різних причин не бажають їх застосовувати.

Є й протилежні приклади: замотивовані співробітники після відвідування популярних «шкіл директорів салонів краси» беруться за роботу, розписуючи технологічні карти процедур на сторінки в Excel з Височаншей ступенем деталізації: зустрічаються приклади, коли розписується все аж до спонжа, до ватної палички вартістю 0,0002 грн. Уявляєте, наскільки недоцільна така велика трата часу.

Повернемося до питань директора відомої мережі салонів краси.

Виявляється, що різна довжина волосся не перешкода обліку, адже стандарти, прийняті в Україні, 25 років тому, ґрунтуються на Європейській градації довжини волосся. Виявляється, що визначити фактичні витрати кожного кольору фарби на фарбування дуже просто, адже майстер видавлює фарбу, зважуючи її на вагах.

Всі ми в своєму житті комусь або чомусь довіряємо. Навколишній світ за рахунок свого різноманіття дуже складний. Чи не тому, що кожен з питань складний сам по собі, а тому, що питань дуже багато.

Пощастило, якщо відкривши салон краси, ми довірилися найманому директору або консалтери, і він, володіючи достатньою кваліфікацією і енергією, працює в наших інтересах за винагороду. Що, якщо не пощастило? Фінансові ризики залишаються нам, а винагорода - фахівця, якій ми довіряли. Чи часто ми чуємо, що салон краси балансує на межі мінуса і нуля (а в реальності, часто - доплачуючи гроші, нижче нуля - адже якщо приміщення, обладнання - власність, то рідко хто вважає упущену вигоду).

Щоб, вклавши гроші в красивий бізнес, скористатися можливостями, що відкриваються, а не розгубити гроші на винагороду популярних експертів, елітних маркетологів, директорів іменитих салонів краси і мереж салонів, вашій увазі цикл матеріалів по стандартизації і обліку.

В епоху «deep fake» (від англ., Дослівно - «глибока неправда»), емоційного маркетингу і продажів розуміємо, що всі ці технології застосовуються не тільки салоном краси щодо його клієнтів, а й експертами, коучами, маркетологами по відношенню до власників салонного бізнесу.

Щоб не втрачати час, не потрапляти в залежність, а заробляти гроші і розвивати улюблену справу, почніть з вивчення базису. Бо без фундаменту навіть найкрасивіша будівля неодмінно обрушується набагато швидше такого ж, але з фундаментом.

Додатково по темі:

Також може зацікавити: