Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /sata2/home/users/ismie/www/www.ismie.com.ua/vw/tmpl/arc.php on line 27
Мої конкуренти: чи враховано?
ISMIe
ФІТНЕС КОМПЛЕКС КРАСА РЕСТОРАН ГОТЕЛЬ



Мої конкуренти: чи враховано?

У мережі можна зустріти багато текстів на тему конкуренції в сфері б'юті-бізнесу. Деякі з них викликають схвалення, деякі відторгнення. Але в цілому більшість авторів сходяться в одному - конкурентом салону краси може бути тільки салон краси. Чи так це? Пропонуємо задуматися ...

Вікіпедія дає загальновідоме визначення конкуренції:

Конкуренція (лат. Concurrentia, від лат. Concurro - збігатися, стікатися, збігатися, відповідати, рівнятися, бути рівним) - це боротьба між економічними суб'єктами за максимально ефективне використання факторів виробництва, при єдиних правилах для всіх її учасників.

Багато коучі, бізнес-тренери та, як зараз модно говорити, ментори сходяться на думці, що конкурент салону краси - це салон краси, який надає приблизно аналогічні послуги з приблизно аналогічними цінами. Деякі ще додають, що конкурентом вважається той салон, який знаходиться поруч територіально. Все це абсолютно справедливо. Але тут, як часто буває в вузькоспеціалізованої професійному середовищі, погляд експерта кілька «замилений». І ось чому.

Уявімо, що є якась дівчина від 20 до 35 (для прикладу). Назвемо її Олена. Дохід дозволяє Олені відвідувати салон краси 2-3 рази на місяць. Вона цілком може дозволити собі фарбування, манікюр, педикюр і будь-яку косметологічну процедуру. Начебто все ідеально, скаже більшість представників індустрії краси, Олена - прекрасний клієнт для будь-якого салону, практично мрія. Але ...

Давайте поміркуємо трохи ширше.

Олена хрестила дитину у подруги - перукаря. Куди вона піде робити фарбування / стрижку / укладку? Правильно. Правильно і те. що надомники, або як зараз прийнято говорити - «фрілансери» - прямі і непереможні конкуренти для салонів краси. Однак фокус хотілося б зосередити на більш серйозної ідеї.

Для цього Олену поселимо не в столиці, і навіть не в великому місті - не в обласному центрі. Нехай вона живе, наприклад в місті з населенням 70 тисяч чоловік. Назвемо його Городок. Жителі Городка звикли проводити своє дозвілля за шашликами, в гостях у знайомих або в місцевих нечисленних кафе. Їх основні заняття: робота (коли пощастило в житті), город (якщо пощастило трохи менше), рибальство / полювання, рукоділля і т.п. - одним словом життя тиха, навіть багатьом здасться, що нудна.

Такі реалії точно не стимулюють нашу Олену витрачати свої кревні в салоні краси. Ось і перша ситуація, в якій нехай і побічно, але напрошується висновок - конкуренти салону краси «сидять» не тільки в б'юті-сфері. Вони ховаються під вивісками «Кафе« Городок »(гриль і шащликі на будь-який смак)», «Магазин« Все для риболовлі (полювання) »,« Магазин «Вяжем / Шиємо і порем». І хай вибачать всі представники таких потрібних в невеликих містах і селищах бізнесів, але саме вони вкрали у нас клієнтку Олену. Тому що для того, щоб заманити її в салон краси, нам потрібно буде виплекати любов до себе у всього жіночого населення Городка, а це завдання не для всякого рекламного бюджету.

Звичайно, читач може обуритися і заперечити, мовляв, а в великих щось містах все інакше. Так. У великих містах все ще небезпечніше. Тому що тут до перерахованих вище «милим ледачим хобі» додаються ще згадані прямі конкуренти (вони ж наші колеги), але і це ще не все.

Тільки уявіть, якщо Олена, переїхавши до столиці, раптом розуміє, що більше не хоче виглядати як раніше і хоче перемогти на конкурсі фітнес-бікіні ... Вона йде в фітнес-клуб. Про жах, її гроші пішли в гойдалку ((А якщо вона починає збирати на пластику, і несе накопичене медикам? Або раптом вона не зраджує своїм звичкам навіть в столиці, і продовжує носити гроші в кафе / ресторани, супермаркети, віддає їх в магазини по інтересам або витрачає на різного роду курси для любителів рукоділля ...

Саме тому хочеться відзначити, що задумав аналіз конкуренції, якщо ви відкриваєте салон краси або тільки мрієте про це, будь ласка, не забувайте подумати і про такі сценарії теж. Це дуже допоможе навіть на етапі продумування унікальної торговельної пропозиції, дозволить краще зрозуміти, хто вони - ваші «Олени» - і як їм обьсніть, що свої гроші ефективно витрачати найкраще саме в вашому салоні краси.

Незалежно від того, де прийнято рішення почати б'юті-бізнес, допомогти зробити класний «фішечний» салон краси може тільки знання свого клієнта. Це знання досягається в той момент, коли з'являється впевнену відповідь на питання: «Хто мій клієнт?» Але як це зрозуміти - тема об'ємна, гідна окремого циклу статей. Головне, що тепер ми попереджені, що не тільки прямий конкурент по галузі - той «сірий вовк», якого потрібно остерігатися, але вивчати, а й усі, хто може зацікавити нашого клієнта швидше, ніж наш салон краси.

І в кінці-кінців, як щодо ідеї - перемогти неробство в регіонах і стати всеукраїнською мережею салонів краси по-справжньому, а не тільки мережею столиці і мільйонників? ..

Додатково по темі:

Також може зацікавити: