Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /sata2/home/users/ismie/www/www.ismie.com.ua/vw/tmpl/arc.php on line 27
Пластикові картки: дисконтна, бонусна, клубна, подарункова, брендовий.
ISMIe
ФІТНЕС КОМПЛЕКС КРАСА РЕСТОРАН ГОТЕЛЬ



Пластикові картки: дисконтна, бонусна, клубна, подарункова, брендовий.

Дисконтна карта - один з найпростіших способів перетворити разового відвідувача в постійного клієнта. Така картка являє собою інструмент, що дає клієнтові право на знижку в той чи інший заклад (салон краси, спорт-клуб, магазин і т. П.). Сучасні технології дозволяють виготовити дисконтні карти будь-якої складності і зовнішнього вигляду. Матеріали, використовувані при виготовленні - це в основному, полівінілхлорид (ПВХ), Поліпластік, ламінований картон і поліестер. Завдяки нанесенню на картку магнітної стрічки або штрих-коду є можливість закодувати на ній будь-яку інформацію - про знижку, клієнті, програмою лояльності та ін. Активно використовуються і механізми накопичувальних знижок, і індивідуальних знижок.


Бонусна карта-досить новий інструмент на вітчизняному ринку і набагато більш перспективний з точки зору лояльності клієнтів. Адже бонуси не витратиш в іншому закладі, вони як внутрішня валюта, дійсні тільки там, де були випущені. Сама бонусна карта являє собою пластикову карту зі штрих-кодом або магнітною стрічкою, яка містить код клієнта, що дозволяє знайти його бонусний рахунок в базі і нарахувати заохочення. Працює бонусна система за принципом накопичувального рахунку, т. Е. Клієнт обслуговується в Вашому салоні або спорт-клубі, купує товари, за що отримує певну суму бонусів - реальних грошей, які він може витратити у Вашому ж закладі. Це дозволяє істотно зменшити витрати на програму лояльності, які при діючій дисконтною програмою можуть доходити до 50% від суми візиту клієнта. З бонусною програмою інакше - сума, яку направляють на бонуси, становить до 10% від суми візиту. Та й Вашому клієнту цікавіше, оскільки бонус не обмежується тільки зарахуванням «грошей» на рахунок, а й дозволяє отримувати приємні подарунки (наприклад, безкоштовна процедура у косметолога, або індивідуальне заняття з тренером в подарунок і т.д.).

Клубна карта-Ко зовнішнім виглядом клубних карт пред'являються підвищені вимоги. Такі карти розраховані не просто на відвідувачів, а на членів клубу - особливу категорію клієнтів, які часто вважаються клієнтами VIP класу. У закритих для загального доступу закладах такі картки використовуються як пропуски, щоб уникнути візитів сторонніх осіб. Крім того, така картка дає власнику певні пільги і персональні знижки. У разі, якщо Ви вирішите застосувати таку практику і Ваше заклад клубного типу, їх краще виготовляти з Поліпластік, який гарантує високу якість при хорошій ціні і практичності.

Подарункова карта-це також нововведення для вітчизняного ринку. Але для того, хто їх випускає, досить вигідне. І ось чому. По-перше, подарунковий сертифікат забезпечує оплату послуг Вашого підприємства наперед. По-друге, подарункова карта (сертифікат) - це дуже дієвий спосіб залучення клієнтів, як нових, так і тих, хто вже обслуговувався в Вашому салоні або спорт-клубі. По-третє, якщо Ваш постійний клієнт презентує такий подарунок своєму другу, який ще не знайомий з Вашими послугами, той неодмінно прийде і скористається ними, що на 99% допоможе Вам знайти «нового» постійного клієнта. Подарункові сертифікати можуть бути одноразового використання і багаторазові (які передбачають, що їх номінал обмінюється на товари / послуги не за один візит, а поступово, за кілька). У другому випадку картка повинна бути магнітна (з магнітною смугою або штрихкодом). Природно, така картка, будучи за своєю суттю подарунком, повинна виглядати відповідним чином. Тому виготовити її краще з Поліпластік, який має презентабельний вигляд і оптимальну ціну.

Брендові (ко-брендові) карти-інструмент колективної програми лояльності, в якій компанії - продавці товарів і послуг об'єднуються в рамках такої програми для того, щоб задовольнити попит однієї і тієї ж цільової аудиторії (групи клієнтів). Як правило, суть даної програми зводиться до того, що продавці різних товарів і послуг надають клієнтам різні заохочення за покупки. Це робиться для вивчення споживчої поведінки клієнтів. Вообщем-то, особливого значення характер такої програми лояльності не має - буде вона бонусної, дисконтної або змішаної. Однак маркетологи визнають, що найбільш перспективними з точки зору вироблення у покупця стабільної лояльності до конкретного ряду послуг є програми лояльності, засновані на накопичувальної бонусної системи. Для цього виду карт також використовується Поліпластік, часто з нанесенням штрих-коду або магнітної стрічки.

Смарт-карта-це пластикова картка з мікрочіпом (мікропроцесором), який ми звикли бачити на картці до мобільного телефону, банківській картці, проїзних на громадський транспорт. Цей вид картки універсальний, тому як мікрочіп дозволяє використовувати велику кількість інформації про власника карти і багато іншого.

Додатково по темі:

Також може зацікавити: